ZAJĘCIA TANECZNE

 

RUCHY MALUCHY

Podczas zajęć tańczymy na bazie ruchu naturalnego, spontanicznego, współdziałającego z siłą grawitacji. Rozwijamy ogólną sprawność. Uruchamiamy wyobraźnię. Tworzymy własne jakości ruchowe. Pytamy i szukamy odpowiedzi, a wszystko w miłej i bezpiecznej atmosferze.

Moim ulubionym zagadnieniem w pracy z dziećmi jest RELACJA, a z nią: otwartość, odpowiedzialność, współdziałanie i współodczuwanie. 

ŚRODA 15.30 - 16.15: RUCHY MALUCHY gr. I PRZEDSZKOLAKI (4-6 lat)

ŚRODA 16.30 - 17.15: RUCHY MALUCHY gr. II PRZEDSZKOLAKI (4- 6 lat) 

GRUPA W RUCHU

poszukiwanie - odnajdywanie

Wkraczamy na ścieżkę, na której ciało determinuje myśl a myśl ciało. Przyglądamy się ciału podczas świadomej i zupełnie spontanicznej aktywności, nie tylko w kontekście artystycznym, ale też codziennym, funkcjonalnym. Budujemy, odkrywamy i wspieramy ciało otwarte na ruch.

ŚRODA 17.30 - 19.05: GRUPA W RUCHU I (UCZNIOWIE KLAS I - III)

CZWARTEK 16.40 - 18.15: GRUPA W RUCHU II (UCZNIOWIE KLAS IV - VI)

SOBOTA 12.30 - 13.45: GRUPA W RUCHU (DLA KAŻDEGO)

PORUSZENIE W RODZINIE

Temat, które proponuję do sobotniego eksplorowania to WPŁYW/RELACJA a także: bliskość, zaufanie, odpowiedzialność, współdziałanie, współodczuwanie a wszystko w kontekście aktywnego otwartego ciała.

Chciałabym stawiać pytania i wspólnie z Uczestnikami, szukać na nie odpowiedzi…  Jak odkrywać ruch pochodzący z wnętrza? Jak budować otwartość ruchową? Jak pozbyć się napięć i blokad w ciele poprzez fizyczny kontakt z bliską osobą?

SOBOTA 11.00 - 12.15: PORUSZENIE W RODZINIE (DLA RODZICÓW I DZIECI DO 7 roku życia)

UWAGI: Podany wiek Uczestników zajęć jest orientacyjny. niewielkie odstępstwa są możliwe po konsultacji z prowadzącą.

Podczas zajęć skupiam się przede wszystkim na szukaniu radości z ruchu, odkrywaniu potencjału, podsycaniu kreatywności. 

Nauka techniki tańca i tworzenie choreografii to naturalny efekt zajęć a nie cel sam w sobie. 

Prowadząca:

ANIELA KOKOSZA

+48 501 030 137

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.